Kérdés of the Day

Nem mondom, hogy rendszeres tendencia lesz ebből a kérdezős bejegyzésből, de mivel már úgysincs Sunday NEWS, így gondoltam a vasárnapot valamivel ki kéne tölteni, és mivel amúgy is motoszkált egy kérdés a fejemben, gondoltam felteszem Nektek.

Elég sok filmes univerzumot kereszteztek már az évek folyamán, többek közt Alien találkozott a Predátorral, de Freddy is összekapott Jason-nel. A kérdés pedig adott:

Te melyik két filmes karaktert látnád egy filmben?

A kérdés akkor pattant ki a fejemből, amikor a héten újra megnéztem a Hellboy-filmeket, és arra gondoltam, hogy Hellboy, valamint Marv a Sin City-ből milyen ütős kis párost alkotnának együtt. Illetve pár hónapja ugrott be, hogy a tavalyi év két nagyszerű filmjének főszereplői, Lou Bloom (Nightcrawler) és Amy Dunne (Gone Girl) egy valódi (rém)álompár lehetnének, ha útjaik keresztezik egymást. És mivel kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is, ne fogjátok vissza magatokat!


Megjegyzések

  1. Marv és Pokolfajzat majdhogynem egy fizimiska, valóban nagyon összeillenének. A kérdés jó, én megnézném ahogy John McClane találkozik a Halálos Fegyver párossal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz, nem rossz :) De öregek ők már ehhez a szarhoz :D

      Törlés
  2. Hát nem tudom. Amikor már a 21 jump street kereszteződik a Sötét zsarukkal kicsit sok ez az egész. De akkor már egy Paranormal Activity filmbe egy Ghostbusters cameo a végére :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Regisztráció nélkül is hozzászólhatsz a bejegyzéshez.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Found Footage filmek

Közelebb / Closer [2004]

A ház hideg szíve / The Haunting [1963]

Péntek 13 / Friday the 13th [2009]