Come to the Dark Side! We Have Cookies

Gondoltam épp itt az ideje, hogy összeírjak pár dolgot a bloggal kapcsolatban, illetve néhány egyéb linket, amelyeket főleg csak Twitteren osztottam meg. Essünk neki!




Az első, és egyben legfontosabb dolog visszavezethető ahhoz, hogy néhány hete felhagytam a filmes pontozással. Így kicsit neccesebb rákeresni magukra a filmekre, ezért úgy döntöttem, hogy fogom magam, és összegyűjtöm az eddigi kritikákat. Megszületett tehát egy oldal, ahol betűrendben, az összes közzétett beszámoló megtalálható - ehhez ide kell kattintanod.

Van ugye egy Facebook-oldal... Őszintén szólva én annyira nagyon nem preferálom a Facebook-ot, annyira nem is foglalkozom vele, mint kellene.

A Twitterrel viszont más a helyzet. Igaz, hogy csak 140 karakterben lehet csiripelni, de mégis egészen más, mint a Facebook, és előszeretettel használom. Ha van accountod, kövess bátran!

Időközben elindítottam egy filmes naplót is, méghozzá a Letterboxd oldalon. Itt lehet nyomon követni, hogy milyen filmekkel ütöttem el az időm ebben az évben. A lista folyamatosan bővül, 5 csillagos pontozás van, de mivel lehet félpontokat is adni, így az valójában valahol 10-es skálának is megfelel. A Letterboxd egyébként több dologra is használható, de én speciel csak ez miatt regisztráltam.


Ask.fm. Ez csak szimpla érdekesség, néhány hete vagyok fenn. Regisztrálnod sem kell, sőt, ami a legjobb, név nélkül kérdezhetsz bármiről. Mondom: bármiről.

És végül, de nagyon nem utolsó sorban... YouTube-csatorna. Mostantól lesznek amolyan rövid, videós filmkritikák, ebből az első már elérhető. Nem azt mondom, hogy hetente, de megpróbálunk kéthetente összehozni valamit. Igen, direkt többes számban írtam, mert ezt a projektet ketten visszük majd. Lehet feliratkozni. Tolódik már egy ideje a dolog, de most akkor hivatalosan is itt az első videó:
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Found Footage filmek

The Poughkeepsie Tapes [2007]

Stephen King: Az / It [1990]

Hideg préda 2 / Fritt vilt 2 [2008]